Mina barn!
Sitter på lillasysters rum i den röda fåtöljen som jag ärvt av min farbror och hans fru. Längtar efter att lillan är ute hos oss. Funderar på om allt är "klart" för nedsläpp, ja det tror jag minsann det är. BB väskan står till och med redo i bilen, det vore typiskt oss annars att glömma den hemma. 

Lyssnar på Vilmer som sitter i rummet brevid och läser böcker för sina gosedjur i sängen. Han har blivit så stor och större kommer han bli när lillasyster har kommit. Hon kommer vara så liten, har glömt bort hur små de faktiskt är. 
Häromdagen när min lillasyster var här tittade jag på liggkorgen till barnvagnen och sa "hon kommer ju aldrig få plats där i!" Maria undrade förståss hur stor jag tror att hon är?! 
Ja, lite mindre än Vilmer? Haha! 

I helgen väntas lite kalas och konfirmation. Barnafödande kanske vi al klämma in med?! Haha! 
Vad gör ni?