Bra fredag
Denna dagen började helt utan motivation men slutade med att jag fått massvis gjort! 
Städat alla tre badrummen, på knä låg jag och skurade i alla skrymsler och vrån. Skurade källaren och damsög övervåningen (igen!), lagade mat till Alexander kom hem från jobbet. 
Han var trött och ville inte hitta på något så då lastade jag bilen med kartonger och åkte och slängde. 
Tog en runda förbi mamma med och fick en kopp kaffe i solen. 





När jag kom hem efter ett par timmar hade grabbarna klippt gräset och åkte och köpte varsin glass.







Glassen njöt vi av i "Folkes park". 



Mina fina killar! 






Hämtade även paketet från Meandi som hade kommit. Sjukt snabb leverans! En marinblå klänning i frotté till lillasyster och ett par ljusblå myddbyxor till Vilmer. Älskar att det är så lång mudd, det gör att de kan användas lääänge. Han har ett par andra liknande som han har haft i ca 2 år tror jag det är. Grym kvalité då de är tvättade ett antal gånger med ändå lika fina. 


#1 - Sandra

Då var det er jag såg i folkes park!:) Åkte förbi med jobbet. Hihi! Vilken mysig fredag :) &ja! Den lilla tösen får gärna komma snart :)♡

#2 - Emelie

Grattis till den lilla flickan