Energi Forever
Ni som känner mig och har mig på facebook eller instagram vet vad jag har haft för mig i helgen. 
För er andra kan jag tala om att jag varit i huvudstaden med härliga kollegor. Inte mina härliga kollegor från mitt heltidsjobb utan från mitt extrajobb, Forever Living.  
Kom upp vid middag på fredagen, passade på att träffa en nyfunnen vän innan middag med härliga gänget på Drottninghof. 
 
På lördagen var det föreläsningar och recognitions hela dagen men även träning med våran nya ambassadör Annika Sjöö (klicka här för att komma till hennes blogg) för de som hade anmält sig till det. Måste fixa efterkontrollen innan jag tar i så jag spricker (precis vad jag inte vill göra, haha). 
 

Våran Ulrika från Växjö.



En kanonlördag som avslutades på resurang cabaret med middag och massvis med dans. Vilken smärta i fötterna efter den kvällen men det var det värt. 



Söndagen innehöll även den bra föreläsningar och recognitions innan det var dags att åka söderut igen. Skrattat så magen gjort ont ibland och dansat så fötterna värker men det har som sagt varit toppen!
 

Stockholm bjöd även på fint väder!


Idag har jag tagit igen tiden med mina barn, som jag har saknat dom! Första gången jag är ifrån Esther över natten. Tråkigt väder har inneburit massvis med soffmys framför "mysteriet på greveholm", Vilmers val. Trots att jag sa att det handlar om spöken.


 
Sov gott så hörs vi imorgon!