Tisdagen är alltid värst


Solnedgångarna i våra kvarter är ljuvliga. Att bo lite på höjden har sina fördelar även att det nästan alltid blåser hos oss. 

Tisdagar är väl den värsta dagen på hela veckan?! Den är lång och tråkig, fast tisdagsfikat på jobbet förgyller tisdagen lite grann. Nya lönen är satt och jag är så besviken! Men vad ska man göra som USK? Strejka? Protestera hödljutt? Disskutera med chefen? Eller bara sucka inombords och följa med strömmen? Jag som har så svårt för att följa med strömmen, svårt för att inte utrycka mitt missnöje. Jaja... Snart går jag hem på mammaledighet och då talar vi om ännu mindre i plånboken. 

Nu kommer snart Markus och Björnell hit och tittar på fotboll och då blir drt lite kvällsmat, sedan tar jag nog och kryper ner i sängen och tittar på Vampire Diaries. 

Ha en fin kväll!