Mammaledig och valborg
Idag går jag hem på mammaledighet, ända till augusti nästa år. Så skönt det ska bli. En del undrar vad jag ska göra i en hel månad eftersom BF är 29/5. Jag ska nog hitta på något ska ni se. Vila upp mig lite efter allt som varit detta året kanske. Umgås med min son. Baka, leka, cykla (om pollen vill lugna sig lite), ja vi hittar nog på något att göra.
 
Jag längtar efter denna lilla tjej så jag nästan spricker nu. Mysigt med en liten bebis i familjen och en underbar känsla att känna att våran lilla familj växer. Vår familj som vi bildar och formar, en helt galen känsla.
 
Vad ska ni göra idag när det är Valborgsmässoafton? Vi har inga direkta planer för kvällen men det är alltid mysigt att åka och titta på någon brasa, vi får se vad kvällen har att ge.
 
Ha en fortsatt fin dag.