Bästa påsken på flera år
Åh vilken underbar ledighet vi har haft!
 
Hade inte alls mycket planerat från början men vi har inte suttit still en sekund.


På skärtorsdagen överraskades jag av mina tokiga tjejkompisar med en jättemysig babyshower, precis vad jag behövde! Girltalk i flera timmar!
Lillasyster fick finfina presenter, tack tjejer!
 
På långfredagan åt vi påskmiddag hos svärföräldrarna och på kvällen kom kompisar hem på lite grillat.
Vilmers feber försvann lika fort som den kom, som tur var.
 
Påskafton bjöd på underbart väder och vi åkte till Jönköping för att fika hos storebror och Alexandra, spelade fotboll och njöt i solen innan vi åkte hem till Alexanders syster för att bli bjudna på middag där.
Skratt i massor när jag helt plötsligt kom på att jag varit i Polen, men inte när, men vem eller varför. Alla tyckte jag var helknasig och trodde inte ett ord på vad jag sa. Inte ens pappa när jag ringde honom för att bekräfta kom ihåg min vistelse i Polen.
Tillslut benades alla frågetecken ut och jag kunde gå hem med huvudet högt, haha!
 
 

 
Söndagen bjöd även den på underbart väder. Vi hade hemma kompisar som har en dotter i Vilmers ålder på fika och Vilmer och Molly lekte och busade innan det var dags för ännu en grillkväll med goda vänner.
 


 
Det var egentligen bara igår som vi inte hade fullt med aktiviteter. Vi gick en runda alla tre och Vilmer var duktig och gick hela vägen utan att klaga en enda gång på att han var trött.
 





 
Hoppas ni har haft en lika bra ledighet som jag har!
 
Kram!