Amning och sånt
Det blir mycket bebissnack på bloggen just nu, hon är ändå bara 4dagar så ni får ha överseende ett litet tag. Mitt liv består inte av så mycket annat just nu. 

Amma. Ja jag ammar henne och mjölken har precis runnit till, eller håller på rättare sagt och det gör så ont! Fick sår på båda bröstvårtorna efter den första dagen men som tur väl är har de börjat läka. Den värsta smärtan är nu spänningen i brösten innan mjölkproduktionen har kommit i fas. 
Jag minns när jag hade fått Vilmer. Då tänkte jag att ska det göra så här jäkla ont är det inte värt det, men det släpper efter några dagar. Hoppas jag slipper mjölkstockning( http://www.1177.se/Jonkopings-lan/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Mjolkstockning/ ) bara. Det är lite svårt at "skydda" brösten från vind och kyla när det är 25 grader varmt. Inte så att jag vill dra på mig en kofta eller sjal direkt. 
Positiv grej är att jag får mycket större bröst! Inte van vid bomber annars direkt men nu snackar vi, haha! 
Ha nu en fin dag alla ni! 




Roligt var förresten att ni var över 200 som läste bloggen igår. Mer än dubbelt så många som annars, riktigt kul!