Regnig söndag
Vilket tråkigt väder! Regnat här hela dagen! Vad man tröttnar på regnet fort. När det stekte på som värst och var runt 30 grader varmt var det många som bad om svalare dagar men nu när det har regnat en dag är man redan trött på det. 
Känns som hösten är här och vet ni vad, jag har inte ångest. Brukar alltid bli lite nere när hösten är på gång för att inte tala om november, årets tråkigaste månad! Jag är mammaledig och har mitt extrajobb som jag älskar, därför ser jag ljust på hösten. 
 
Idag fick vi spontanbesök av min farbror och hans sambo. Barnen fick presenter och vi fick sällskap en regnig dag som denna. 

 

Esther fick gosedjur 
 
 

Vilmer fick en polishelikopter som han har lekt med sedan de gick. 
 




Värmeljusen har kommit fram ur skåpen och brinner för fullt. Jag älskar att tända ljus, det känns så hemtrevligt då. (Måste nog ta hand om min Aloe Vera planta ser jag)

Vad har ni gjort idag?