I semestertider går allt på halvfart
Hej på er!
Här har vi verkligen semester. Tar en dag i taget och idag har vi inte mycket planerat. 
Vi har varit iväg på gotland en vecka med min pappa och mina syskon, en ö jag kom att älska! Vi planerar redan nästa års semester på ön. En vecka var alldeles för lite och känns som vi inte hann med någonting, det är så mycket man vill se och göra. 
 





 






 
 


 















Tack Gotland för denna gången, vi ses igen!
 

Jag ska försöka få till lite bilder nya trappen/altanen ute med, men det blir när vi fått bort allt spillvirke. Lite bökigt när vi inte har dragkrolk på bilen och kan åka när vi vill, men det löser vi på annat sätt.
 
Esther är mer med nu och pratar och skrattar allt mer, igår fick hon även till ett riktigt högt skratt och som ens hjärta smälter. Vilmer är nog världens bästa storeror. Han fick feber en dag och låg inne i morfars husvagn och tittade på film med Esther brevid sig när han ropar till min lillebror att han vill ha Esther närmare sig och så höll han henne i handen och gosade. En annan dag åt vi bullar och han går fram till Esther och säger :"Esther, när du blir stor får du också äta bullar med oss" och så gav han henne en kram. 
Underbara barn!


 
Vad har ni haft för er på semestern? Ni kan väl dela med er så man får lite tips och idéer. 
 
Kram och hej!