Syskonkärlek
Imorse åkte vi till Kulltorp och tänkte gå på "stor och liten" men det visade sig att det är inte varje vecka längre, som det var när jag var hemma med Vilmer. 
Vi åkte hem till Linda, Molly och Kasper istället. Barnen lekte och vi mammor fick prata av oss lite, sedan var det dags att åka hemåt för ett möte. 
Nu har vi fått mat i magen och om en stund är det dags att åka och hämta pappa på jobbet. 
 
Stod och diskade Esthers nappflaskor när jag plöstligt hör ett så hjärligt skratt från Esther. 
Går ut till barnen och får se Vilmer göra en ramsa på Esther som han sett mig göra.
"Det kom en liten mus, som ville göra bus, men fick han inte det så sa han....killevillevill."
 
Underbara barn! Vilmer ÄR verklige världens snällaste och stoltaste storebror och mitt hjärta smälter som smör i solsken när jag ser sådant här.
 
 
#1 - Pia

Så gulligt ❤️❤️