Långledigt och sysselsatta
Igår drog A ut mig på fotboll i Åryd. Vi åkte med spelarbussen och Vilmer fick vara hos morfar och Pia. 




I solen var det riktigt skönt men så fort den gick i moln blev det betydligt kyligare. 
Gnosjö vann och vi fick en heldag för oas själva. 

Eftersom jag har rännt uppe flera gånger inatt och haft svårt att sova fick jag en behövlig sovmorgon, tack älskling! 
När det väl var dags att stiga upp stod frukosten på bordet och två glada killar busade runt i huset. 
Sedan har vi varit ute hela dagen. 





Gräva, gräva och gräva lite till. När grundjobbet är gjort ska det bli en ny trapp och ett soldäck så vi kan njuta av kvällssolen. 

Passade även på att såga ner lite träd på tomten. Detta trädet är så vackert de få dagarna som det blommar, sen skräpar det mest ner. 


Före



Efter. Så mycket bättre! Blev ljusare och finare inne i huset med. 


Även jag har fått lite gjort idag. Gjort mig ett litet blomsterland. Inte så stort, lagom för mig. Några frön är sådda så hoppas på att de växer sig fina i mitt land. :)

Imorgon väntar nya äventyr.