Sjukstuga
Tredje dagen med feber för min och Vilmers del. Han har ont i munnen säger han, det går höstblåsor på hans förskola och jag har fått mjölkstockning, igen! 
Esther är täppt i näsan och har svårt att sova och komma till ro så här hemma är det Alexnder som får ta hand om oss, på kvällarna. 
Det är inte lätt att ta hand om två barn när man nästan har 40 graders feber själv. 
Så! Nu har jag fått gnälla av mig lite. 

I helgen var det järnbärardagarna här hemma. Fredagen grillades det här innan gänget gick vidare till öltältet, jag gick och la mig. 

På lördagen var vi på Lisa och Daniels bröllop. De var så fina och vi hade en kanonkväll! 


Se så fina! 

På söndagen innan vi fick feber var vi hos mamma och grillade och spelade kubb. Tyvärr fick vi åka hem tidigare då Vilmer och jag inte alls var på hugget. 

Haha! Han satt i Esthers vagn under täcket nästan hela tiden och sa att han ville åka hem. 

Ha en bra tisdag hörrni! Jag skulle åkt till jobbet och hälsat på men det får jag ta en annan gång. 
#1 - Pia

Krya på er!!! ❤️❤️❤️