Lila skor, men aldrig en klänning.
Jag beställde hem två par skor till Vilmer i torsdags och i fredags hade de kommit. Grymt snabb leverans, bra sportamore! 

Helt plötsligt hade Vilmers fötter växt och hans skor var för små. Det har man ju inte lagt en tanke på i sommar då det mest varit barfota eller tofflor. 
Jag valde ett par snygga sneakers till honom men han behövde även ett par vinterskor och jag gillade de han hade förra året från Viking. Dock blev jag lite snål när de kostade nästan 700:-, men så hittade jag ett par andra från Viking som fått bra betyg och i betydligt bättre prisklass. 
Han behöver trots allt bra skor när han är ute på dagis (ja, jag säger dagis) i ur och skur. 
 
 

Han fick välja färg. 
 
Klart han ska få lila skor om han vill, han fick välja mellan svarta, blå eller lila. Lila är ju fint så jag förstår honom. Däremot skulle jag ALDRIG sätta på honom en klännig till dagis eller om han ska någon annanstans. 
 
#1 - Anonym

Varför skulle han aldrig få det?

Svar: För att han är en kille och i mina ögon är en klänning/kjol något en tjej har.
Petra Eng