Tälta med spädbarn
Vilken grå och trist dag det är idag. Här vräker regnet ner och det är inte alls sådär fint och skönt ute som man nästan har vant sig vid.
Jag läste på en blogg att de fick snö igår, det får vi väl ändå vara glada att vi slipper här nere.
 
Vet ni vad? Min man har nu efter drygt sju år övertalat mig om att vi ska tälta på semestern!
Ni som känner mig vet att det är INGET för mig. Kalla nätter, kryp som kryper på en, fuktigt och trångt. Nä fy, inget för mig. Men vad gör man inte för kärleken?
Vi ska åka till Gotland. Jag har alltid velat åka till Gotland och detta året har vi båda fått våra viljor igenom. Enda haken är att vi har en liten bebis, ca två månader om hon kommer på beräknat datum som är 29/5.
Har ni tältat med små barn? Vilmer är tre år så där tror jag inte det blir några problem. Han har dessutom varit med och bestämt att det blev tält.
 
 
Ha en fortsatt bra dag!
#1 - Pia

Om det blir kris eller för jobbigt så får ni sova i våran husvagn, det vet du ! ;)

Svar: Tack Pia! :)
Petra Eng